torsdag 27 januari 2011

Torsdag!

Dagens händelse: 

En kompis: "hon måste hata mig, för när jag skulle gå frågade hon om jag skulle plugga franska på rasten men då sa jag att vi hade engelska, och när vi sen satt och väntade på engelskan gick hon förbi och gav mig blicken!"
Så dagens händelse är tyst mobbning från lärare, chockerande, eller hur XP 

Jenny och jag vill läsa matte B men nu är det så att vi har tröttnat på allt besvär med matte B och är riktigt trötta på att inte veta vad vi ska göra för vår matte lärare är som en mussla!!! fattar inte hur svårt det kan vara, och jag har förståelse för de som har tröttnat på vårat prat om det, men det är upprörande!!!!!!!!!!!!!!!

Idag märkte jag att Jenny har börjat att säga "eey" väldigt ofta. Det glädjer mig att mitt lilla påhittade ord sprider sig ;)

Ha det! 
//Sara 

1 kommentar: