torsdag 10 februari 2011

Deppdag!

L: Men det klart att du ska börja på hockey!
J: Njaaaaa, skulle inte tro det. Jag skulle typ dö.
L: Men tänk så bra, du får ge ut dina aggressioner på........ en puck!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Torsdag idag och jag är sjuk. Har också hört att en snöstorm är på väg och därmed också en klass 2 varning längs kusten. Visst är det konstigt hur man kan hata något så mycket som man älskade för några månader sedan? Deppigt värre :O

Jag har inte bara slappat och tyckt synd om mig själv idag, nej, jag har faktiskt ägnat en stor del till att ännu en gång försöka få fart på tankeknölen och plugga lite till historieprovet nästa vecka. Det gick faktiskt bra! Eftersom att man blir tröttare än vanligt av en kraftansträngning när man är sjuk, firade jag detta med att äta saffranspannkaka OCH smulpaj med blåbär ^^


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar