måndag 4 april 2011

Den gråa måndagen

Hallo!
Sara in the house

Nu har det gått ett tag sen senaste inlägget, men dagarna bara springer fram. Och även om jag har varit frånvarande har jag ändå inte så mycket att säga. Kan ju förkorta tiden som gått så här:

Skolan överkasade mer voffler i skola - riktigt trevligt
Jenny hatar oregelbundna verb - kanske ska start grupp på facebook om det.
Kalla kriget går en på nerverna
Jennys älskade chokladbollar kom till skola i fredags - hela helgen var räddad ;)
Jenny och jag planerar redan fikat som vi ska ha med oss nästa måndag på skolresan.
Och jag ska på hälsosamtal imorgon och prata. Jag är inte jätte taggad.


Nu är det idrott som gäller, och för att förfina åsikterna kan jag säga att det är blandade åsikter i gänget.
Fem dagar kvar till helg nu, håll hoppet uppe!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar